شما ممکن است دیالیز برای بیمارانی که یک ماه گرفته اند لغو
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

شما ممکن است دیالیز برای بیمارانی که یک ماه گرفته اند لغو

شما ممکن است دیالیز برای بیماران که mes¿Es به خنثیسازی دیالیز برای بیماران که یک ماه گرفته اند گرفته اند ممکن است لغو کنید؟ همانطور که همه ما می دانیم که کلیه است مهم ترین عضو دفعی است از تعداد زیادی مویرگ تشکیل شده است، همچنین یک بدن با حساسیت قوی، پس از آن دارای میل ترکیبی قوی برای inmune.Una پیچیده هنگامی که کلیه اشتباه است، آن فرود تابع gradualmente.Entonces، دیالیز ادعا برای کمک به کلیه ها به کار.

چرا عملکرد کلیه را کاهش می دهد؟

از آنجا که سلول های کلیه در شرایط کم اکسیژن ایسکمیک پیدا شده است و می تواند توابع مربوطه خود را انجام نمی، منجر به بسیاری از مواد مضر تجمع در خون paciente.Con بسیاری از مواد سمی در خون بیمار، فقط خود را کلیه ها، بلکه ارگان های دیگر خود را به تدریج آسیب دیده خواهد شد.

آیا ممکن است برای خنثیسازی دیالیز برای بیماران که یک ماه را گرفته اند؟

بیمار که دیالیز در ماه هنوز شانس را به خلاص شدن از شر دیالیز داشته باشد. به خصوص، بیماران مبتلا به تولید ادرار طبیعی است و هیچ علامت آشکاری و جدی در بدن شما.

به طور کلی، به عنوان یک بیمار مبتلا به نارسایی کلیه، اگر شما در دیالیز در حال حاضر، شما بهتر است سعی کنید بهترین خود را به خلاص شدن از شر است.

چه درمان می تواند به بیماران کمک به خلاص شدن از شر دیالیز نارسایی کلیه؟

من پیشنهاد می کنم میکرو چینی پزشکی Osmotherapy یک نوع نوآوری طب سنتی china.Con کمک این درمان، بیماران که در مراحل اولیه بیماری کلیوی هستند ممکن است فرصتی برای یک زندگی بهتر بدون دیالیز گرفتن .

اگر می خواهید اطلاعات بیشتر در پزشکی میکرو چینی Osmotherapy، شما می توانید ایمیل به enfermedad-renal@hotmail.com~~V به طور مستقیم یا ترک پیام ارسال کنید، ما سعی کنید برای کمک با همه چیز.





:: بازدید از این مطلب : 141
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 17 مهر 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: